logo_ps_on_white

פיורסאונד – PureSound כלי הקשה, נוסדה בשנת 1995 על ידי יואב דבאסק, ישראלי צעיר ( כן כן, ישראלי לגמרי..!), אשר עבד כמוסכניק מומחה וצעיר עם תאווה אדירה לתופים. לאחר שעבר בתחילת שנות ה-90 ללוס אנג'לס, הבין יואב שעם האהבה לתופים שרכש, בשילוב עם הידע שצבר, יש ביכולתו לשפר משמעותית את האיכות של חלק חשוב אך נזנח בהרבה מקרים של תוף הסנר. באמצעות הניסיון, הידע והמומחיות שלו, החל יואב ליצור פורמולה של סגסוגות פלדה ייחודיות. באמצעות מחקר רב ופיתוח מעמיק, גילה יואב שהצליל והביצועים שלו מושפעים, בין היתר, מהשליטה באיכות הסגסוגות, המשקל והסלילים.

כיום, חברת פיורסאונד-PureSound, מציעה את האיכות הגבוהה ביותר של אביזרים לתופים (כולל צבעי הנחושת הייחודים שלהם), במגוון רחב של דגמים, אשר מתאימים כמעט לכל מגוון התופים המודרניים. הטון, הטווח, הרגישות והעמידות של החומרים מיצבו את פיורסאונד כחברה מובילה בעולם בתחומה.

פיורסאונד-PureSound ממשיכה כל העת לפתח טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, בכדי לתת מענה לעולם כלי ההקשה המודרני, אשר לא מפסיק להתפתח ולהתקדם, במקביל לעליה האינסופית בדרישות של מתופפים בני ימינו, ומעבר לכך. בנוסף, חברת פיורסאונד, מציעה גם איכות המותאמת אישית – אולטראסוניק לתופי סנר וספידבול לתופי בס. לא משנה מה הסגנון ואיזו מוזיקה אתם מנגנים, פיורסאונד תמיד תשאיר סימן זיהוי, שהוא לשפר את הצליל והביצועים שלך כמתופף.

פיורסאונד-PureSound כלי הקשה, נרכשה ע"י דדריו-D'Addario, כשזו חגגה עשור להיווסדה.

history_banner_

"הרכישה של פיורסאונד-PureSound היא תוצאה טבעית של הפעילות של חברת דדריו" צוטט ג'ים דדריו, יו"ר ומנכ"ל חברת דדריו-D'Addario. "דדריו נתפסת כסמכות בעולם הסגסוגות והמיתרים. במשך 10 שנים פיורסאונד הוכיחה צמיחה עקבית, בזכות מחקרי שוק ומוצרים ייחודיים. התפוצה של פיורסאונד בקרב סוחרים ומפיצים אמריקאיים ובינלאומיים תפסה תאוצה והפכה לשם דבר בתחום קפיצי תופי הסנר. אנו מצפים לשיתוף פעולה פורה ולצמיחה מהירה תוך התרחבות בינלאומית עם ערוצי ההפצה הנרחבים של דדריו".

פיורסאונד-PureSound, מייצרת את הקפיצים במגוון של תצורות לדגמי תופי וינטג' שונים. מייסד החברה, יואב דבאסק, ממשיך לעבוד בחברה, ומנהל בה את קו הייצור של פיורסאונד.

"אני רוצה להודות לקהל המתופפים ולסוחרים שתמכו בנו בעשור המרגש הזה" צוטט דבאסק. "אני לא יכול לחשוב על בית טוב יותר עבור פיורסאונד מאשר החיבור עם חברת דדריו. השוק של המיתרים והאקססוריז מובל על ידם. המוניטין שלהם רק ממשיך לצבור תאוצה, ואף תופס שם באופן מתמיד, גם בתחומים חדשים. העתיד של פיורסאונד בהחלט מרגש אותי".