planet waves_history

שנת 1998, נקודת ציון נוספת לחברת דדריו-D'Addario המופלאה. החברה רוכשת את חברת פלאנט וייבס-Planet Waves ומצרפת אותה לתאגיד המשפחתי המוצלח שלה. ליין נוסף של מוצרים,  ומתן שלל פתרונות של אקססוריז לכלי נגינה למוזיקאים.

אז איך הכל התחיל?

בשנת 1994, הווארד ורוברט סילאגי, הקימו חברה קטנה לייצור רצועות לגיטרות. החנות שלהם נקראה פלנט וייבס-Planet Waves. גישתם לעסקים היתה – ייצור רצועות עמידות, בחומרים ובאיכויות גבוהות והטובות ביותר, יתן מענה לביקוש. בארבע שנים, הצלחותיה של פלאנט וייבס הרקיעו שחקים, בשל הפופולריות והעיצובים החדשניים.

המיזוג עם חברת דדריו - D'Addario

בשנת 1998, חברת דדריו-D'Addario רכשה את פלנט וייבס-Planet Waves, בכדי שזו תיתן את המענה לאקססוריז הנלווים באביזרי כלי הנגינה בעולם המוזיקה. לחברת דדריו היה חזון, לייצר את כל ליין המוצרים הנדרשים, ולא רק כמה רצועות. אביזרים מכל הסוגים!

במשך 20 שנים, חברה זו מייצרת את מיטב האקססוריז הנדרשים כמו כבלים, מפרטים, קאפו, מכשירי טיפוח והזנה לכלים ועוד דברים רבים ונוספים.

כבר למעלה מחמש שנים, הוסיפה פלנט וייבס-Planet Waves באופן רשמי את שם משפחת דדריו לשמה, וכעת החברה נקראת דדריו פלנט וייבס-D'Addario Planet Waves. בערך באותה תקופה,הגתה מחלקת האביזרים של דדריו יוזמה מבורכת, והעבירה רבים ממוצריה לאריזות מתכלות וידידותיות לסביבה. המעבר מחבילות הפלסטיק ושימוש בחומרים ממוחזרים גרמה לעליה בשימוש בקרבון והובילה שחקנים  רבים אחריה שמחויבים גם הם לשמירה על כדור הארץ וטיפוחו.

הצגת חדשנות ופריצות דרך בתחום האקססוריז

בשנת 2001 הציגה לראשונה פלנט וייבס-Planet Waves, כבל מסוכך שאותו כל גיטריסט או איש אודיו מקצועי, יכול היה להרכיב בקלות, כבל מונו ללא הלחמות המורכב בצורה קלה ויעילה. הכבלים האלה זכו להצלחה מסחררת ולשבחים מעולם המוזיקה, האודיו ומערכות השמע, מה שהוביל את דדריו לחשוב ולהקים ליין מוצרים מהפכני וחדש.

בשנת 2004, לאחר מלאכת מחשבת ארוכה ומייגעת, בסיוע מחקרים וניתוחים אנליטיים בשוק הכבלים והאודיו להתקנה, הוצאו הכבלים של ההיי אנד. הכבלים והמחברים שהוצאו היו ברמה גבוהה מאוד, עם טכנולוגיה חדישה ועיצוב מותאם, אשר בזכותו, כבר בסתיו 2005, קיבל חותמת ואישורים מאיגוד ההנדסה האמריקאי בתערוכה שנערכה באידיאנפוליס.

בתחום הכבלים והמחברים לאודיו, אודיו דיגיטלי ופתרונות מעשיים לאודיו, עשתה פלנט וייב קפיצת דרך משמעותית ובאופן מהיר, כפי שעשתה בכל תחום המוצרים והאקססוריז של כלי הנגינה.

בינואר 2012, פלנט וייבס-Planet Waves הקימה מערך לאספקה אישית /custom ללקוחותיה והושק קו טכנולוגי יחודי בחברה, בשאיפה לחדש ולתת ערך מוסף ללקוחות החברה ולהבטיח שהעתיד יהפוך למציאות.

במשך השנים, פלנט וייבס-Planet Waves ממשיכה לחדש ברעיונות, טכנולוגיות ומוצרים חדשים, כדי לענות על הדרישות של לקוחותיה. כך הוצג לעולם כבל HDMI שהוכן מהחלקים והאביזרים הטובים בעולם.

אין ספק, כי המותג של דדריו-D'Addario, הוא מהחדשניים שקיימים בשוק, מותג אשר דואג לחדש ולהמציא את עצמו מחדש, מה שיוצר בידול מיתר המוצרים הקיימים בשוק, ושלא כולם יאמרו- "כמו מוצר שלי / יש לי גם מוצר זהה". החברה שוקלת בכובד ראש את הצרכים של הנגנים מכל הז'אנרים ושואפת לספק לכולם פתרונות ייחודים ולא צפויים. כל האנשים שעובדים בחברה מאחורי הקלעים, החל ממהנדס ועד מנהל המוצר, עושים הכל על מנת שהמותג יישאר פורץ דרך, עם המון כבוד למסורת ולידע שנרכשו במהלך השנים, בד בבד עם הפנים לעתיד.

בימינו, מחלקת האביזרים של דדריו פלנט וייבס-D'Addario Planet Waves, זוכה להצלחה כבירה והכרה ברמה עולמית. החברה זכתה במספר פטנטים, הודות לעיצובים החדשניים ופורצי הדרך שלה. מדובר במסירות ובעבודה קשה בלתי נלאית, אותה עושים בחברה על בסיס יומיומי, כדי לשרת מיליוני נגנים מכל קצוות העולם. המותג דדריו פלנט וייבס-D'Addario Planet Waves אינו מפסיק לצבור תאוצה, לחדש, לתת מענה ולמצוא פתרונות בכדי להמשיך להצעיד את הענף קדימה ולהיות המותג המוביל בתעשיה.