חברת אוונס - Evans

חברת אוונס-Evans, היא חברה ותיקה ומוכרת בעולם המוזיקה ופעילה מזה למעלה מ-40 שנים. נוכל לתאר את ההיסטוריה והחזון של החברה במספר מילים – לפני עשורים רבים, אוונס היו החלוצים בייצור ובעיצוב ראשי תופים, היום הם החדשניים והמובילים בתחום.

תחילת הדרך של החברה

רבים היו האנשים אשר צקצקו בלשונם ולא הבינו מדוע אוונס המציא את ראש התוף הסינטטי ( עשוי מפלסטיק או פוליאסטר ) בשנת 1956. צי'ק אוונס היה האדם הראשון שעשה שימוש בחומר מסוג פוליאסטר לציפוי ראש התוף, והצליח ליצור ראש תוף עמיד למים, יצירה אשר הובילה לשינוי עולמי בענף התופים. ההישגים של צי'ק באו לידי ביטוי במכתבים ובמסמכי תיעוד עוד בשנות ה-50. האמת היא שצ'יק אוונס היה "הראשון".

evans histor

האיכות של אוונס - Evans

בשנת 1995, השנה שבה נרכשה אוונס-Evans מבעליה בוב בילס על ידי חברת דדריו-D'Addario, הועברה החברה ממשכנה הישן בדודג' סיטי קנזס, לפרמינגדייל לונג איילנד ניו יורק. במשכנה החדש, השקיעה החברה משאבים ומאמצים רבים, בכדי להביא לשיפור ופיתוח היצירה של צ'יק. ההשקעה והתוצאות לא איחרו לבוא, ואוונס מקבלת מדי יום מחמאות מנגנים מקצוענים, מחובבנים ואנשי מקצוע. העקביות היא מאין כמוה, הסאונד לא יאומן, העמידות בתנאי סף, הם רק חלק מהסיבות לבחירה באוונס-Evans.
לאחרונה, הפכה אוונס-Evans ליצרנית היחידה בעולם שמאושרת על ידי תקן איזו ISO9001 (למי שלא יודע, מדובר בתקן שניתן לחברות שעומדות בדרישות מסוימות אשר מעידות בין היתר, כי החברה מסוגלת לספק מוצר עקבי שעומד בדרישות הלקוח ושהחברה כל הזמן מחפשת להגביר את שביעות הרצון של הלקוח). ההסמכה הזו, מעידה על חברה המחויבת לאיכות ללא פשרות. יותר ויותר מתופפים בעולם, מסכימים שאוונס היא "הכי טובה".

העתיד

למרות שהמוצרים של חברת אוונס-Evans כבר ממותגים ונחשבים בין הטובים בעולם, החברה ממשיכה במאמציה להבטיח שהציוד אותו היא משווקת, ימשיך ויהיה הטוב ביותר ולא רק בשביל תו האיכות התעשייתי. החברה משקיעה בציוד ובמכונות שנבנו במיוחד עבורה ומפתחת כל הזמן את ייצור ראשי התופים, באמצעות מהנדסים וצוות מקצועי ומנוסה, והכל תחת פיקוחו ועינו הבוחנת של נשיא חברת דדריו-D'Addario, ג'ים דדריו. החברה נמצאת בהתפתחות ובגדילה מתמדת של פס הייצור ואיכות המוצרים. כך לדוגמא, חברת אוונס-Evans היא הראשונה שהציגה לעולם את תהליך יציקת מים מקוררים לשמירה על מרכז הראש של התוף.
פיתוחי המוצרים לכל סוגי התופים, קונגו, בונגו, תופי בס ועוד, ממחישים את המחויבות של אוונס לקביעת סטנדרט חדש ובלתי מתפשר. החברה מעניקה שירות לקוחות איתן ומתן מענה מהיר. השקעות אדירות בפיתוח מוצרים וחדשנות, ממצבים את אוונס בראש הענף.
בעולם התופים, אוונס-Evans היא "העבר, ההווה והעתיד".